تبلیغات
آموزش سئو و بهینه سازی سایت - رقابت فیس بوک با گوگل در انتشار اخبار
آموزش سئو و بهینه سازی سایت
به گفته تحلیلگر این موسسه، گوگل ریدر 01/0 درصد از بازدیدها را در اواخر ماه ژانویه برای وب سایت های خبری و اطلاعات داشت که تقریبا مشابه سال گذشته است، با این همه گوگل نیوز در 39/1 درصد از بازدیدها و فیس بوک در 52/3 درصد سهیم بودند.

 جزوه راهنمای اخذ پذیرش و بورس تحصیلی خارج كشور

طبق این گزارش، فیس بوک به عنوان چهارمین منبع محبوب بازدیدها برای خبر و وب سایت های رسانه ای در آخرین هفته ماه ژانویه پس از گوگل، یاهو و msn مایکروسافت قرار گرفت.

فیس بوک در اواخر ماه ژانویه آموزش سریعی در وبلاگ این شرکت ارسال کرد که به کاربران نشان می داد چگونه یک فید خبری در صفحه پروفایل خود ایجاد کنند.
وال استریت ژورنال از جمله روزنامه هایی است که از طریق یک فید خبری در صفحه فیس بوک خود محتوا توزیع می کند؛

 اما گوگل با کسب درآمد تبلیغاتی 22 میلیارد دلار در سال 2009 همچنان سهم برتری را در بازار تبلیغات آنلاین دارد؛ در حالی که فیس بوک تنها 400 میلیون دلار از محل تبلیغات کسب کرده است.

با این همه این اختلاف ممکن است با ادامه فعالیت فیس بوک در انتشار اخبار در وب به میزان بالاتر نسبت به رقبایش، شروع به کم شدن بکند.

كاور ضد اشعه آیلین مدل قلعه شكلاتی





نوع مطلب : تبلیغات اینترنتی، تبلیغات، بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها : فیس بوک،
لینک های مرتبط :

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : بهینه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :