تبلیغات
آموزش سئو و بهینه سازی سایت - فرصتی برای محصولات داخلی
آموزش سئو و بهینه سازی سایت
چهارشنبه 7 تیر 1391 :: نویسنده : بهینه
با کمرنگ شدن حضور محصولات خارجی در کشور،فرصت طلایی بوجود آمده تا تولیدات داخلی بتوانند خود را بهترعرضه کنند.
ایجاد سیستم جامع بازاریابی،واردکردن تکنولوژی وارائه برنامه های تبلیغاتی مناسب می تواند دراحیای صنعت کفش نقش به سزایی ایفا کند.


          مجموعه ای از طرح و نقش پارچه با کیفیت بالا
یکی از کارشناسان بازاریابی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با بیان این مطلب گفت: در حالیکه تولدکنندگان داخلی تمام برنامه های فروش خود را برای تصاحب بازارداخلی متمرکر کرده اند دست فروشان خیابانی درهرگوشه و کناری نمونه های مختلفی از کفش های نامرغوب چینی به خورد مشتریان می دهند.

وی افزود: شاید مشکلاتی مانند عدم جلوگیری از قاچاق كالا برای اعمال تعرفه و نیزعدم كیفیت مناسب كفش ایرانی نه بدلیل مواد اولیه نامناسب بلكه به علت نبود طراحی مدل و تكنولوژی ساخت مناسب، عدم اكتساب دانش فنی روز و به كارگیری نیروی متخصص توسط دست اندركاران ،این صنعت را متزلزل کرده است .
وی با اشاره به این که نوسانات نرخ ارز و مشکلات به وجود آمده در چند ماه اخیر یکی از بزرگترین دلایل نبود محصول مرغوب در بازار است اظهار داشت: تا قبل از بروز این نوسانات محصولات برخی از برندهای معتبر دنیا توسط تجار ایرانی وارد بازار می شدند اما با مشکلات پیش آمده سهم قابل توجهی از این بازار از دست رفته است .

وی با تاکید بر این که تولید کنندگان داخلی می توانند مشکلات به وجود آمده را به فرصتی طلایی برای باز پس گیری بازاراز نمونه های مرغوب و یا حتی نامرغوب خارجی تبدیل کنند تصریح کرد: تولید کنندگان محصولات ایرانی با تغییر در مدلهای محصولات وهمچنین ارائه سیستم بازاریابی جامع وکامل می توانند این صنعت را در کشورمان احیا کنند.

وی افزود: صنعت کفش ایران بیشتر به صورت یک تشکل کارمی کند واتحادیه ها ونهادهای صنفی مربوطه با بی توجهی کامل به این صنعت در برگزاری نمایشگاهها و وارد کردن تکنولوژی های روز،ازاین صنعت غافل مانده اند.

این کارشناس بازاریابی با بیان این که شرکت های بزرگ تولید کننده داخلی در دو سال اخیر سهم به سزایی از بازار ایران را داشته و توانسته اند رکورد خوبی از خود به جای بگذارند گفت: مهم ترین دلیل این موضوع گران بودن نمونه های مرغوب خارجی و یا نبود محصولات برندهای خارجی در بازاراست.

وی ادامه داد: تولید کنندگان داخلی می توانند با ارتقاء سطح کیفی محصولات و تغییر در سیستم های فروش ساختار متفاوتی به صنعت کفش کشورمان ببخشند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: محصولات نامرغوب خارجی که به صورت قاچاق وارد بازار کشورمان می شوند می توانند تهدید بزرگی برای تولید کنندگان داخلی بوده و نیازها وخواسته های مشتریان را برآورده کنند زیرا براساس شواهد موجود هیچ یک از تولیدکنندگان داخلی برنامه ارتباطی دقیق و منسجمی نداشته و محصولات ایرانی به مشتریان داخلی معرفی نمی شوند در نتیجه فرصت مانور برای نمونه های خارجی مهیا می شود.

منبع: ام بی ای نیوز


        مترجم متن  





نوع مطلب : تبلیغات اینترنتی، تبلیغات، بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها : تكنولوژی ساخت،
لینک های مرتبط :

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : بهینه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :