تبلیغات
آموزش سئو و بهینه سازی سایت - با مشتری خوش اخلاق باشید
آموزش سئو و بهینه سازی سایت
چهارشنبه 7 تیر 1391 :: نویسنده : بهینه
زمانی که مشتری از شما خرید می کند مبلغ خرید او مهم است اما موردی که می تواند برایتان اهمیت بیشتری پیدا کند تاثیری است که بر ذهن مشتریان می گذارید ، چنانچه این تاثیر مثبت باشد نه تنها باعث می شود که احتمال خریدهای بعدی مشتری بیشتر شود بلکه این مشتری بصورت یک مبلغ ، کالاها و خدمات ما را به دیگران توصیه کند


 آموزش جامع زبان آلمانی


این مورد می تواند بصورت معکوس نیز اجرا شده و یک مشتری ناراضی را به تبلیغ کننده منفی ما تبدیل کند

بنابراین به فروشندگان خود یادآوری کنید ارزش همه مشتریها یکسان است ، بعنوان مثال در یک فروشگاه لوازم کامپیوتری کسی که برای خرید برچسب حروف فارسی مراجعه می کند همان ارزشی را دارد که خریدار یک کامپیوتر نوت بوک ، زیرا با برخورد خوب فروشنده ، خریدار کالای ارزانقیمت می تواند به خریدار نوت بوک تبدیل شود.

زمانی که در اصفهان در یکی از فروشگاههای لوازم کامپیوتر کار می کردم یکی از بهترین مشتریهای ما فردی بود که یک روز با لباس روغنی و کثیف فقط برای پرسیدن آدرس مراجعه کرد و همین فرد بعدا بهترین مشتری ما شد.


         بانک اطلاعات فضاهای آموزشی،تفریحی،درمانی 






نوع مطلب : رازهای موفقیت، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات، 
برچسب ها : لوازم کامپیوتر،
لینک های مرتبط :

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : بهینه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :