تبلیغات
آموزش سئو و بهینه سازی سایت - بازاریابی سبز چیست؟
آموزش سئو و بهینه سازی سایت
سه شنبه 6 تیر 1391 :: نویسنده : بهینه
بازاریابی سبز یک فرصت طلایی است. بازاریابی سبز یا محیطی، شامل تمام فعالیتهایی است كه برای ایجاد و تسهیل مبادلات به منظور ارضای نیازها و خواسته های بشری طراحی می شود به طوری كه این ارضا نیازها و خواسته ها با حداقل اثرات مضر و مخرب روی محیط زیست باشند .

 بازاریابی سبز توسعه و ترویجمحصولات و خدماتی را بر عهده دارد که خواسته ها و نیازهای مشتری را در خصوص کیفیت، عملکرد، قیمت گذاری مطلوب و راحتی ، بدون وارد کردن آسیب به محیط زیست برآورده می سازد.

بازاریابی سبز همچنین اشاره دارد به فرایند فروش محصولات و یا خدمات بر اساس منافع محیطی که دارند. چنین محصول و یا خدمتی دوستار محیط زیست است و یا به گونه ای تولید و ارائه می شود که نحوه این تولید، دوستار محیط زیست است. فرضیه مشخص بازاریابی سبز این است که مصرف کنندگان بالقوه، سبز بودن خدمات و یا محصولات را به عنوان مزیتی می بینند و همین پایه و اساسی برای تصمیمات خریدشان می شود.


فرضیه نه چندان مشخص بازاریابی سبز این است که  مصرف کنندگان مشتاقند تا از  محصولات سبز بیش از سایر محصولات جایگزین که کمتر سبز هستند ، خریداری کنند. که از نظر من تا کنون چندان تایید نشده است

نویسنده : مهسا سلطانی نشان





نوع مطلب : تبلیغات اینترنتی، تبلیغات، بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : بهینه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :